Jag drömmer mig bort

Nu sitter jag här och tittar på våra semesterbilder från Egypten och jag längtar faktiskt tillbaks.
Allt folk va så härligt trevliga, röda havet va fantastiskt och resan till Kairo ska vi ju inte tala om.
En grej som är lite synd är ju att när man haft en så bra resa, så är det svårt att överträffa det. Men jag hoppas Kroatien blir lika bra.



Detta kort tog vi i Kairo 30/3-08


Så vad står på schemat idag då.
Idag kan jag faktiskt känna mig ledig och inte sjuk så jag tänkte gå ut och plocka äpplen i Moffars trädgård och baka en mjuk äpplekaka. De tycker jag att jag är värd faktiskt.
Nu ska jag laga till lite frukost.

Hörs sen!









Kommentarer
Postat av: Maria

Kroatien är väldigt vackert o har underbart snorkel vatten men jag gillade inte maten så mkt.. men som tur är e smaken olika så jag hoppas ni tycker det e bättre =) Jag tror ni kommer bli mkt nöjda me Makarska iaf =D

2008-09-05 @ 12:52:31
Postat av: Malle

haha du får nog fortsätta gissa!!

2008-09-05 @ 15:35:49
URL: http://nedja.blogg.se/
Postat av: Malle

hahaha försökte hitta Eldorados på youtube men fanns inte...vill lyssna och se! :D

2008-09-05 @ 15:42:44
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0