Ledig!

Då var jag äntligen långledig. Troligtvis till på söndag då jag ska jobba en fjant-tid 8-13.

Idag har jag tonat håret mörkt igen! Jag blev så less på detta med att bleka håret hela tiden, och dessutom fanns det inte så mycket kvar att bleka eftersom man kan bryta av håret som en pinne!
Jag blev rätt nöjd faktiskt men det känne lite ovant nu i början.
Egentligen borde man ju börja packa inför flytten men jag orkar verkligen inte!!!!!!

Just de ja!
Igår gick jag tillbaka med skrivaren och vilket liv det blev. Jag fick skälla ut hon i kassan för hon va ju helt rubbad!
När jag sa till henne att hon inte behövde vara så otrevlig så sa hon "du är inte så trevlig du heller"
Dom påstod nämligen att dom har två chanser på sig att laga skrivaren, sen får jag en ny men jag ville ha en ny skrivare eller pengarna tillbaka eftersom vi flyttar nästa vecka. Och vet ni hur detta slutade då? Chefen ringde mig idag och sa att det var självklart att jag fick pengarna tillbaka, haha... Vilka nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0