What a lovely day!

Idag är den en dån underbar dag! Solen skiner och jag är sådär kär och allt är helt enkelt bäst!
Trots att jag började jobba kl 7 så är jag glad iallafall (jag hade ju bara en kortisdag till 13).
Vi har ätit gottemat och myst hela eftermiddagen, jag och min Bobo.

Planer för kvällen dårå... Bio kl TJUGIOETT OCH TRETTIO = sova middag för annars kommer jag aldrig orka mer än första kvarten. Varför börjar dom visningarna så sent???
Men först och främst ska jag platta mitt hår och titta på ett avsnitt av Tell me you love me som jag missade i veckan. Jag bara älskar den serier fastän den är på snudden pervers, men den är så verklighetstrogen.

Ha en underbar kväll alles!


Här bjuder jag på en bild. Ni kommer väl ihåg honom?






Kommentarer
Postat av: Malle

Fy fan!! Jag och Suss pratade om honom på jobbet idag...man får rysningar!

2008-09-20 @ 21:13:00
URL: http://nedja.blogg.se/
Postat av: Fia

Åhh e det snusk rolf... trevlig kille det där :P

2008-09-23 @ 22:16:56
Postat av: Anonym

Haha, KO-ROLF!

2008-09-24 @ 21:26:29
URL: http://snelitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0