Hurtbullen

Jag har blivit en fantastisk hurtbulle. Denna veckan har jag traskat över 1,5 mil! Det kanske inte låter så mycket men när vi bodde i kungsbacka gick jag ungefär 1,5 km. På en månad. Som tack för detta fick jag ett enormt skoskav men det gör ingenting för vi åker ju söder ut på lördag så det lär inte bli något mer promenerande i veckan.
Påsken har varit helt lovley! Vi drack första ölen vid 12 på f.m och tog sedan en till på en uteservering i stan. Sedan blev det några öl i parken, några glas vin till matlagningen, några öl, några glas vin och några öl till och vips var klockan 06.00 och det var dags att knyta sig. Det tog ganska många dagar innan man blev människa igen!!

Imorgon har jag både prov och redovisning. Sen får man ju tvätta lite och färga håret och lite sådant så man blir tjusig tills på lördag. Jag har hört via ryktesvägen att Linda och Susanne också ska ut... Jag längtar!

Nu ska jag diska, som Herrn lovade att han skulle göra.



Herrn är inte bara duktig på att lova saker. Han kan laga mat också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0