Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den senaste du träffade? Christian
3. Hur lång är du? 168
4. Vilken var den senaste film du sett? Fear and loathing in Las Vegas
5. Vem ringde du senast? Anna
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ibland är livet inte rättvist" från Linda
7. Vad är helgens planer? Party i Kungsbacka
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Jadu, kan det ha vart 1,5 månad sedan?
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du idag? 08.15
13. Har du någon gång hittat en katt? Det tror jag inte.
14. Vilken är din favoritplats?  På en klippa vid havet!
15. Vilken plats föredrar du minst? Köerna i mataffärer.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Troligtvis i ett hus i Ljungskile med Frida som granne!
17. Vad skrämde dig som barn? Min bror. Han var djävulen!
18. Vem fick dig att skratta senast? Troligtvis Christian
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag äger ett par stycken så det tror jag inte.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar och Christian en stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? Tre.
24. Har du någon gång spytt på någon? Nä, inte vad jag kan minnas.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? 88:an och Nogger.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lägga det på inredning till ett hus.
29. Tycker du om kinamat? Oja!
30. Tycker du om kaffe? Ja.
31. Vad dricker du till frukost? Juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Det beror på vem som skall upp först.
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Alldeles för mycket för Christians smak.
35. Vad är du beroende av? Mina nära och kära, datorn, mobilen, musik och film.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner gör jag inte men jag vet ett par styckna.
37. Vill du ha barn? Sen.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. En gång för egen räkning och en gång med Frida som sjukling.
39. Har du någonsin åkt ambulans? En gång för egen räkning och en gång med Frida som sjukling.                               
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, hemmet och filmer.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Lite kanske.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Stuvade makaroner.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Emelie.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärret på min arm som är 13 cm.
47. Vad har du för ringsignal? Sebastien Tellier - Divine.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja.
49. Flirtar du mycket? Nej?
50. Vart togs din profilbild? I källaren.
51. Kan du byta olja på bilen? Byta gör vi på verkstan, men jag kan fylla på.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Otryggare kan ingen vara.
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, jag har inte tid att läsa sådant.
56. Dansar du i bilen? Ja!!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Hatar radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Troligtvis något om skolan.
59. När var du i kyrkan senast? Min brors bröllop i Juli 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0