Pinsamt

Idag när jag gick till skolan så halkade jag så jag slog i knät. Hur pinsamt va inte det på en skala? Jag var helt snöig och visste inte vart jag skulle ta vägen... Jaja Skövde, jag bjuder på den.
Jag och Lena va och planerade in vilka kurser vi ska börja med nu vecka nio, och vi valde alla. Vi kommer läsa 150-200% fram till 5e juni så bye bye fritid och kärlek säger jag bara. Sen är det en praktikperiod mellan 17-21 också så jag kommer alltså ha att göra. Men sen kommer vi bara läsa djupen i augusti så vi kommer va ute på arbetsmarknaden tidigare än planerat.

Nu ska jag byta ut mina mysbrallor mot ett par mörkgrå leggins. Vi ska försöka sparka liv i bilen. Jag har inte kört bil sen den 25/12 - 08! Vi får väl se om jag minns vart dragläget sitter, haha.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0