Det där humöret...

Idag är jag på det där humöret då jag vill att något stort ska hända. Som t ex boka en resa, köpa ett hus eller en ny bil.
Jag tycker att jag får det humöret oftare och oftare nu för tiden. Det kan bero på att jag har ganska tråkigt här uppe och att jag längtar tills vi blir färdiga så att jag och herrn kan ta nästa steg. Jaja, det är tre år kvar så jag kan fortsätta drömma.

Idag är det fasen fredag! Jag tog precis upp en falukorv ur frysen, men det kan man ju inte äta på en fredag så får raskt stoppa in den i kylan igen =)
När jag vaknat till liv ska jag göra viktiga ärenden på banken och ta mig en tur på stan. Allt för att slippa plugga den tråkiga Etiken!
Sen blev jag glad för att jag har fått sparränta på banken, haha! Där är ett bevis på att jag lärt mig hålla i pengar! Hela 250:- blev det.

Nu ska jag borsta bort ännu en inflamation i en visdomdstand..... Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0