Första dagen på nya året!

Och jag mår alldeles utmärkt. Vi hade det såå mysigt igår kväll.
Vi lagade potatisgratäng med fläskfilé med ädelost och det smakade inte illa! Sen satt vi och drack vin och skumpa och pratade och lyssnade på musik till kl 05.00 i morse! Detta var den bästa nyårsaftonen jag haft, och jag kan härmed lägga ett perfekt år bakom mig. Ett år med mycket kärlek och roliga händelser.

Jag har precis kommit in efter en promenad i det fina vädret. Vi har ju en park utanför här som jag brukar gå runt, och där finns det stora dammar som frusit så det va massa familjer som var där och åkte skridskor. Jag har ju ett par i källaren så man kanske skulle dit och testa, eller inte =)

Nu ska jag lägga mig breve mannen i mitt liv och gosa. Sedan pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0