Today!

Dagens humör: Mycket bra!

Dagens mående:
Just nu lite trött, men annars bra.

Dagens frisyr:
Ja ni kan ju föreställa er själva då jag gick upp från sängen för 30 min sedan...

Dagens klädsel:
Mysbrallor och linne.

Dagens planer: Plugga inför provet på fredag samt att gå en långpromenad.

Dagens materiella önskemål: En lyxvilla samt 500 000:- att inreda den för.

Dagens längtan: Stockholm i Augusti.

Dagens fundering: Varför ska det alltid blåsa när solen är framme?

Dagens beroende: Ja vet inte än.

Dagens tråkigaste: Alla måsten.

Dagens tidning: www.aftonbladet.se

Dagens låt: Jag har inte hunnit lyssna på någon musik än!

Dagens tid: 09.55.

Dagens göra: Har jag inte svarat på den redan?

Dagens borde göra:
Tvätta samt dammsuga.

Dagens har gjort: Tittat på nyheterna i sängen.

Dagens tankar: Varför finns inte Gossip girl på riktigt så jag kan få vara med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0