Mördare?

Det finns en sak jag skulle kunna mörda för nu. BLÅBÄRSPAJ! Alltså, jag är så sjukt snuskigt sugen på blåbärspaj!! Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Vi har alla ingridienser hemma så det är inte för det att jag inte orkar gå och handla, utan i en bit paj är det väl ungefär 7454313763 kalorier. Det  jobbiga är ju att det är måndag - alltså 5 dagar kvar till lördag och då kommer jag troligtvis inte vara sugen på denna gudomliga skapelse heller. Suck...



Sen stör jag mig på en annan sak. I skolan ska vi skriva en argumenterande insändare plus att vi ska redovisa denna på powerpoint. Då undrar jag VARFÖR? Vad har vi för nytta av detta i arbetet? Helt meningslöst känner jag. Sen är det fantastiskt jobbigt att bestämma vad man ska skriva om. Jag tycker ju aldrig något enligt mig själv... Jag får vänta tills Christian kommer hem. Då får han berätta vad jag tycker och tänker.

Något som är bra är att kanal 5 visar Gossip Girl mån-tor. Men det skulle vart ännu bättre om man skulle haft en bit blåbärspaj med vaniljsås till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0