Okej då

Jag får ge det en ny chans, haha!
Det är bara det att när jag skriver här så känns det som om jag bara skriver om hur tråkigt jag har, vad jag pluggar med just nu och om hur lite pengar jag har och det får mig fasen att bli deppad! Jag saknar kungsbacka =(
Jag får ta åt mig av Lollos tips och göra det bästa av situationen!
Jag tycker det är roligt att titta in på bloggar för helt plötsligt klickar man sig vidare in på någan gammal arbetskamrats eller klasskamrats blogg. Man ser vad dom har för sig nu för tiden och att dom lever, fastän man kanske inte har någon kontakt längre. Jag får väl hoppas på att andra ser min på samma sätt.

Anledningen till att jag ångrade mig nu var nog för att förut när jag och herrn va ute på stan så hittade jag äntligen ett par svarta jeans och en klänning jag suktat efter i flera månader men aldrig funnits i min strl, men nu - just idag fanns den det. FÖR 74 SPÄNN! Så tänkte jag nu, vem ska få dela min glädje? Jo, min blogg såklart!
Numera så ska jag strunta i fall det som händer i mitt liv är helt utan intresse för det är faktiskt skönt att skriva här ibland.


Dagens fynd


Våran nya TV-bänk

Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga det sista på provet imorgon. Lagar och organisationer, roligt va?





Kommentarer
Postat av: Malle

Visste du skulle ta ditt förnuft till fånga igen! ;)

Ikväll blir det middag o vin i goda vänners lag framför en film, mys!

2009-01-17 @ 17:21:29
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0