Ibland så har man barnasinnet kvar

Ellinor & Martina på msn:
ELin säger:
Vi får börja va kl 15 för då slutar jag

Kommer ni ihåg när man va liten och frågade sina kompisar om man "skulle va"? Det va gulliga tider det.



Idag har det inte hänt mycket för jag har gått och vart helt däng i kolan. I går kväll när vi skulle sova runt kl 23 så blev det som vanligt att Christian somnade innan mig, och då kan jag bara inte sova. Helt plötsligt så hörde jag massa ljud (trodde jag antagligen) och då börjar man ju givetvis skrämma upp sig själv. Och mitt upp i allt detta så blev jag kissnödig och vågade verkligen inte gå på toaletten ensam så jag försökte med det omöjliga - väcka Christian. Till svar fick jag otrevligheter och tykna svar men det fanns inget att hämta där inte så jag fick ligga där och nästan kissa ner mig med en lampa tänd till ungefär 03.30.  Det blev alltså inte så många timmars sömn.
Som man nästan kan räkna ut så försov vi oss och vaknade 06.55 när vi i vanliga fall åker 07.00, men vi hann allt.
Sen har det vart så mycket mer idag. Solade efter jobbet och tog en röka med Martina i en timme ungefär och sedan bar det av hem.

Nu ska jag slita Christian från datorn och slänga honom i sängen för att sedan tvinga honom att titta på film med mig. Visst är jag världens bästa flickvän?

Imorgon blir det middag med Madde & Martina. Det ska bli roligt och lite mysigt på samma gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

"tog en röka med Martina i en timme ungefär" haha!

2008-04-16 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0