Jag hade rätt!

Att jag inte börjar tippa på riktigt.
Innan matchen tippade vi resultatet - Jag, Christian, Nicke och Viktor. Och gissa vem som sa 2-1 till Spanien??? JAG SÅKLART! Jag vann hela 1,50 :- som jag visst "råkade" glömma hemma hos Viktor. Fast bara känslan av att jag hade rätt är så jävla härlig =)

Har precis tryckt i oss massa tacos så det känns som jag ska sprängas. Bäst att gå upp och lägga sig i sängen och hugga in på chipspåsen... Jag och Christian kommer dö med mat i munnen.

Natti på er alles!

Förresten, Martina du kommer väl på midsommar?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-06-14 @ 21:58:33
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Martina

Självklart kommer jag.. Än har jag inte dött eller fått lunginflammation.. Kruxet är bara hur fan jag ska ta mig ut. Men vi kollar på det vetty.. O du! Skönhet kommer inifrån, inte inifrån denna lokalen iallafall.. haha. Puss o Kram o nyp på stjärten ;)

2008-06-15 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0