Denna rastlöshet

Usch och fy vad jag kan bli rastlös ibland. Och när detta händer, det är då jag börjar tänka på massa konstiga saker.
Denna gången är det två saker.

Den första är vad som kommer hända i höst. Kommer Christian komma in på utbildningen? Och isf, vart kommer han komma in? Kommer vi få någon lägenhet? Kommer jag trivas? Kommer jag få något jobb? Kommer man få skaffa sig nya vänner igen? Hur länge ska vi bo där? Kan inte någon bara svar på dessa frågor så skulle jag blivit så mycket lugnare!
Okej, detta va kanske mer än en sak.

Den andra lilla saken är vad vi ska göra på semestern i sommar. Jag vill boka en resa till tunisien och det vill Christian med, fast vi kom på att vi kanske ska åka över jul istället och då blir det till Marocko. Men jag vill åka på semestern också men då vet jag ju inte om jag kommer ha några pengar.
Man skulle ju kunna ta en sista minuten, men hur lätt är det när man är ledig en vecka bara :(
Vi får väl ta Compis och campa i sverige istället. Visserligen hade vi det väldigt mysigt på Öland förra året.
(Nu lät jag som en tjurig medelålders kärring)

NI HÖR JU VILKA PROBLEM JAG HAR!

Jaja, jag blir säkert lyckligare när vi kommer iväg till värmen om 13 dagar. Jisses vad jag ska sola och bada!

Nu ska jag upp och steka korv till Bobo som kommer hem från jobbet snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0