Ledig hela dagen!

Ja, och då har jag tid för min blogg :) Fick min nya mobil igår sörrni så jag hade inte tid för någon på hela kvällen!!

Med maten och träningen går det toppen. Jag har gått ner ungerfär 1 kg till så står alltså på -3 kg kan man säga. Jag börjar tycka att detta är barnsligt enkelt faktiskt :)
Igår tränade jag magen i en ny maskin på gymmet och herre jävlar va jobbigt det va! Fick skitont i svanken så det typ domnade ner i benet så jag trodde jag hade brutit mig eller något liknande, så ska det väl inte kännas?? Jag har iaf träningsvärk i magen så lite nytta gjorde det iaf. Jag känner att jag börjar få igång flåset nu igen. Cyklar 5 km på uppvärmningen på ungefär 12 minuter så jag är verkligen taggad! Givetvis blir det minst 5 km på nedvarvningen också ;)

Nu ska jag upp och steka mig ägg och bacon.

Hade!!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du är grym! Känns det fortfarande som du äter helt fel eller? :p

2008-03-11 @ 10:40:52
URL: http://nedja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0