Snö snö snö


Vi har haft snö i en vecka på hela vintern och jag är redan trött på denna kyla. Hoppas ni har oväder här hemma medans jag ligger och glassar i min solstol!
Fast jag tror jag ska dra på mig termobyxor och ta mig en promenix om det inte blåser för mycket.

Igår va vi och gjorde lite nytta tills resan. Vi passade på att växla in lite pengar och annat. Deras pengar är verkligen vidriga alltså. Dom faller nästan isär och hon på forex sa "sprita er direkt ni kommer hem efter ni tagit i pengarna". Mycket fräscha då med andra ord.

Förresten så längtar jag till sommaren. Då har vi följande planerat:

  • Sweden Rock
  • Iron Maiden
  • Bruce Springsteen
  • Campa nere i Halmstad
Nu ska jag upp och pussa min älskling hej då innan han ska till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0