Är det sant?

Igår så snöade det från klockan 16 och det höll fortfarande på när vi gick och la oss vid 23.30. Och idag när jag tittade ut så var det så otroligt vackert! Inte ett moln på himlen, solen skiner och det är alldeles vitt!!
Jag bara längtar tills jag är färdig med min psykologi så jag kan gå ut och promenera i detta underbara väder.
Då kom jag ju genast att tänka på att jag behöver nya vinterskor. Jag har ett par stövlar och ett  par tygskor men jag vill ha något grövre. Jag funtar på ett par uggs, fast jag vet inte om jag tycker det är snyggt eller inte... Jag får ta med herrn till Skopunkten nästa vecka och kika.

Nu åter till böckerna. Jag har plugglust idag.




Förresten blev jag skirsur på den där jävla Robin som sabbade en av mina favoritlåtar. Detta kommer jag aldrig förlåta.




Kommentarer
Postat av: Anna

Robin var G R Y M med fields of gold. Riktigt riktigt riktigt duktig.

2008-11-23 @ 08:38:13
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0