Det regnar. Ovanligt.

Dagens positiva: Det regnar inte inne iallafall!
Dagens negativa: Regnet, trötthet och min onda fot....
Dagens minne: Min och Christians första jul ihop!
Dagens längtan: Rom i Augusti 2009!
Dagens låt: Boston tea pardeyyy, Boston tea pardeyyyy



Här sitter jag i min lugna vrå och hackar tänder. Jag tror dom glömde isolera när dom byggde detta huset för jädrans va kallt det är jämt!
Fast jag har vart duktig också, jag kom hem från skolan runt 11, och sedan dess har jag suttit med böckerna i högsta hugg! Och jädrans vad jag har fått gjort grejer. Jag hoppas att jag har disciplin nog att klara detta... Det är det som är så jobbigt med distans. Det är jag som avgör när alla uppgifter ska vara inne och när prov ska skrivas. Denna första perioden läser jag tre kurser och jag har fått lämnat in en uppgift, ett prov skrivs nästa vecka och en uppgift är på väg in. Undra hur mycket som fastnar i hjärnan egentligen... Det lär ju märkas när jag skriver proven.

Åter till böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0