Julklapp

Idag har det snöat sedan jag slog upp ögonen kl 09.00, och det började säkerligen innan!
Jag älskar snö, men nu blåser det nästan storm ute och det är lite 2 much för mig. Trots detta drog jag på mig långkalling och tjocka byxor och begav mig ut på en promenad. Jag borde få tapperhetsmedlaj så som jag gled runt =)
Annars har jag bara pluggat idag. Fast det känns inte som jag har fått gjort så mycket... Det jobbiga med distans är att man väljer alla lätta uppgifter först, så nästa år lovar jag att jag kommer ha allt det tråkiga kvar.

Nu väntar jag på att bejbiboo ska komma hem så vi kan knalla ut och hämta ett paket från ellos. Det är ett glöggset som min kära mor ska få i julklapp. Givetvis ångrar jag ju att jag inte klickade hem ett till mig med men jag får överleva utan. Sen har jag fått skickat in några kort som ska förstoras också. Vi ska ha två i hallen sen ska mamma få ett också är det tänk. Hoppas nu bara dom har kvar ramarna jag vill ha. Fasen, nu ångrar jag att mormor och morfar inte får också...
Jaja, nu ska jag hitta på något kul. Typ dammsuga eller så.










                                                                           


                                                                                    
                                                                                                                                        Mysigt Glöggset från Ellos



Kommentarer
Postat av: Malle

Tänk om jag oxå hade tyckte de var roligt o dammsuga :D

2008-11-24 @ 22:33:14
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0