Vilken dag!

Idag skulle jag ut och shoppa en födelsedagspresent till mamma för hon fyller år på måndag. Jag köpte en jättesöt låda på Lagerhaus som jag fyllde med krämer och smycket (min mamma är lite fåfäng). Sedan skulle jag handla middag och tårtingridienser eftersom hon och Hasse kommer hit på lördag. Jag plockade omsorgsfullt ihop en full korg med godsaker och när jag sedan skulle betala så va mitt VISAkort borta!! Sprang tillbaks till H&M men där var det inte heller så jag måste ha tappat det på vägen. Jag tror ju inte någon stjäl kortet och stoppar tillbaks plånboken i min väska, eller gör dom så nu för tiden?
Inte nog med detta så trampar jag i en hundbajj på vägen hem...

Om ni inte hör av mig mer så har jag grävt ner mig någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anna

nämen stackars! :( hoppas du hittar det!

2008-10-23 @ 22:50:06
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0