Solen är kommen!

Solen har återvänt! Mycket bra beslut måste jag säga!
Så vad händer idag? Ingenting roligt som vanligt! Men det kan vara lite dötrist nu emellanåt då jag skall ha roligt två helger i rad. Hur skulle det annars se ut, om man hade roligt hela tiden?

Idag skall jag även ringa dom som har hand om våra lägenheter. Igår när jag och Christian gick utanför våran dörr var det någon som spytt utanför hissen. FYFAN VA DET LUKTA!!! Det finns inga fönster så man kan ju inte vädra heller. Jag antar att de andra som bor här inte är lika mogna som jag utan kommer hålla för näsan och springa förbi spyan tills den förmultnat bort. Sen när vi tog hissen ner såg vi att de har haft någon form av matkrig i entren. Det låg kebabrullar och hamburgare överallt. Äckelpäckel. Jag trodde man var mogen när man pluggade på högskolan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0