*****

Lovar du att vara ärlig? Oja!

Du heter: Ellinor

Smeknamn: Korven, CP, Ellis, Ellan, tårtsmulan,  men älskling är nog det vanligaste.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Kors, det finns ju hur många som helst! Nu var det ju dock ett tag sen jag behövde såna här låtar. Coldplay - Yellow, några med Pink Floyd och lite sånt.

Beroende av: Inte så mycket faktiskt. Det är nog enbart mina cancerpinnar.

Vad tror folk om dig?: Att jag är trevlig hoppas jag!

Stämmer det?: Oja. Fast jag har slutat vara för snäll, det mådde jag inte bra av.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina kläder och min hårfärg och mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag försöker aldirg imponera.

Hur imponerar man på dig?: Humor och bra musiksmak!

Brukar du skratta för dig själv?: Lite för ofta än vad som anses normalt tror jag.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha, fan va kul. Den måste du leta fram"

Var bor du?: Skövde just nu.

Trivs du där?: Nej.

Äger du några converse: Oja!

Sprit, cider, vin eller öl: Öl och rött är det jag får i mig.

Brukar du bli för full: Tyvärr ja. Dock är det inte alls lika ofta längre!

Är du allergisk mot något: Nickel, pencillin och tydligen mjölk.

Hur svarar du i mobilen: Ja, hallå?

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar.

Brukar du komma i tid: Ja! Jag är en sådan person som kommer 15 minuter innan avtalad tid.

När mår du bra: Väldigt ofta nu för tiden!

När blev du fotad senast: Öh, det vet inte jag.

Hur känner du dig nu: Hungrig och lite trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Äckligt.

Vad saknar du: Min familj och mina vänner.

Hade du en bra kväll igår: Jadå!

Favorit dryck på morgonen: Oboy eller juice.

Rakar du benen: Ja, men önskar att jag gjorde det lite oftare.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22-23-24.

Är du blyg?: Det beror på faktiskt. Är jag ensam med en ny person är jag nog väldigt framåt medans jag drar mig tillbaks i stora grupper.

Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet faktiskt inte.

Har du spytt offentligt: Jag spydde på Järntorget i höstas. Pinasmt? Javisst!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Väldigt mycket!

Är du nöjd med ditt liv: Jag är frisk och har hittat kärleken, så jag skall inte klaga! Sen finns det vissa saker som kan bli bättre givetvis, men det är ett senare projekt.

Är du bortskämd: Ja.

Vad gör du i morgon: Pluggar troligtvis.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen.

Vad längtar du till?: Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag. Jag har verkligen kasserat de "vänner" som inte vart bra för mig och det är jag mycket stolt över.

Vad använder du för shampoo?: Loreal intense repair.

Hur gammal är du: 21, fyller 22 i maj.

Tycker du om någon just nu: Mycket!

Gröna eller röda äppeln: Röda.

Gillar du golf: Nej!!

Vilken tid gick du upp idag: 09.00 ringde klockan.

Har du sovit i din egna säng inatt: Alla nätter. Vart ska jag annars sova?

Har du strumpor på dig nu: Nä.

Är det okej att gråta: "Nej, det är töntigt"

När grät du senast: Minns faktiskt inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Lagt alla pengar på ett hus, och ändå hade man fått låna en mille till, minst!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Nej, de åkte ut för längesen.

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: På sommaren och när jag är utomlands.

Är du bra på att laga mat: Ja, folk säger det.

Är du flygrädd: Lite.

Hur vig är du: Fantastiskt ovig!

Är du musikalisk?: Jag kan inte spela några instrument, men jag ÄLSKAR musik!

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller ramlösa.

Vilken är din favoritglass: Allt med choklad! Tyvärr kan jag inte äta glass.

Tror du på ett liv efter döden: Jag undrar vart själen tar vägen.

Tycker du om sushi: Aldrig smakat, haha.


Vad äter du helst när du ser på film: Ostbågar, godis eller chips.Cola är ju en självklarhet!

Har du tandläkarskräck: Ja!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Grönbrun.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Ja.

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag promenerar ett par gånger i veckan.

Senaste låt du hörde: Heart of gold - Neil Young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0