Den stora dagen.

Ja mina kära vänner, idag gäller det. Klockan 14 närmare bestämt. Jag ska skriva det andra och sista provet i Psykologi. Sen kan jag äntligen elda upp den förbannade boken och lägga kursen bakom mig.
Jag va på handledning hos psykologiläraren förra veckan och han undrade vad jag tyckte om kursen.

Jag: Det har vart på tok för mycket uppgifter och man behöver inte ha prov och hemuppgifter på alla inriktningar, utan det räcker med antingen eller. Två prov på hela boken, nio hemuppgifter (cirka 5-9 sidor styck) och ett fördjupningsarbete på i en kurs på 50p är inte normalt.

Han: Jo men det har jag fixat till de nya eleverna som börjar nu.

Jag: Sen tycker jag att boken va alldeles för svår.

Han: Den har jag bytt ut nu.

Jag: Föreläsningar skulle inte heller vart fel.

Han: Det har jag börjat med nu.


Snälla rara Magistern, är du körd på riktigt? Jag va fly förbannad när jag gick därifrån.... Jaja, hoppas nu för allt i världen att jag klarar provet så jag kan lägga mitt agg mot psykologi bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Malle

Låter som en vettig lärare...nooooot!

2009-02-25 @ 12:09:23
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0