Fredagen den 13e februari

Dagens positiva: Att jag är ledig idag.
Dagens negativa: Att jag fått urinvägsinfektions samt slagit i tån i bordet...
Dagens minne: Hur trevligt vi hade det förra lördagen.
Dagens längtan: Coldplay!!
Dagens låt: The scientist - Coldplay

Vilken natt... Vaknat av att jag vart kissnödig flera gången och när jag väl sätter mig på toaletten gör det så j*vla ont!!! Jag hatar att få urinvägsinfektion. Det känns så onödigt att åka till doktorn bara för en sån liten grej. Jag ska köpa tranbärsjuice idag och hjälper inte det någonting får jag ringa läkare imorgon.

Sen har det inte hänt så mycket mer faktiskt. Och det lär väl vara lugnt i en vecka till, men på lördag smäller det! Då kommer bror som har nummer 1 i födelseordningen upp hit med sin Marie och ska titta på Soundtrack med oss. Trevligt trevligt!
Sen gör jag min sista dag på praktiken på torsdag. Jag trivs så bra!! Dom är helt underbart goa, både personal och boende. De flesta är vråldementa, men det är ingen som är utåtagerande så vi har så mysigt så. Sen är personalen så bra för de frågar hur det vart på ställen jag jobbat innan och om jag har lite tips, och det bästa är att de arbetar FÖR brukarna - inte för att få så lång lunch som möjligt. Alla brukare får sova hur länge de vill och ibland får de frukost på sängen och lite sånt. Sen va min lärare på möte med min handledare och min handledare hade öst beröm över mig, hehehe. (Lite får man väl skryta?)

Nu ska jag plugga. Hejsi!



Kommentarer
Postat av: Anna

Heja Ellinor! Du får skryta hur mycket du vill! :)

2009-02-13 @ 13:36:20
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0