Happy <3 - day!

Dagens positiva: Att jag är på så nedrans bra humör.
Dagens negativa: Att jag ska jobba.
Dagens minne: När jag provade ett par högklackade skor men halkade så jag gick ner i spagat.
Dagens längtan: Sommaren 2009!
Dagens låt: Burnin for you - Blue Oyster Cult


Idag är det alla stjärtarsdag, och det kan ju vara trevligt. Om man inte ska jobba till klockan 21.30 samt börja klockan 07 imorgon bitti. Precis så som jag skall göra. Jaja, vi hade väl ändå inte hittat på så värst mycket men nu när man inte kan hitta på något så kommer man på massa idéer.
Nu hoppas jag på att herrn kommer upp i sängen snart så vi kan få i oss lite frulle. Sedan blir det en långpromenix i det underbara vädret. Vi har massa snö och solen strålar, och då måste man ju passa på.
Jag har fasktiskt hunnit plugga en timme också. Redigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0