Veckans bästa dag idag!

Dagens positiva: Att jag ska hämta ljusrampen till akvariet.
Dagens negativa: Min ekande plånbok.
Dagens minne: Julen 2008.
Dagens längtan: Sommaren 2009!
Dagens låt: Since you been gone - Rainbow


Oj, det va längesen! Och ändå har det hänt nada egentligen.
Min praktik är slut, vilket är väldigt skönt. De frågade om jag ville jobba där i sommar men fick tyvärr tacka nej då vi ska spendera sommaren i Kungsbacka. Men det ät skönt att ha fått in en fot!
Sen så fick jag världens bästa alla hjärtansdags-present. Ett jättefint akvarium!!! Det är bara 43L men alldeles lagom stort för att ha i hallen. Just nu får det stå på köksbordet eftersom de inte hade inne någon ljusramp när vi handlade. Så nu bor det två slöjstjärtar där i vid namn Kalle och Ada (Herrns förslag).

Imorgon kommer min äldsta storebror med sambo upp och hälsar på. Vi skulle ju gått på Soundtrack men givetvis blev det inställt, så iställer har vi en vin och spelkväll med eventuell utgång.

Nu ska jag äta lite frulle, sedan pyssla lite.

Förresten fick jag MVG på mitt inlämningsarbete om abort, wiii!

Kommentarer
Postat av: Svägeskan

Grattis som fan! :) Kul med arbetet!! Synd att spelningen är inställd :( Men vin och spelkväll låter minst lika trevligt!

2009-02-20 @ 12:16:09
URL: http://frokensandberg.blogg.se/
Postat av: Malle Balle

Se på fan! :D Grattis till skolan, riktigt skön känsla de där! Hoppas ni får en trevlig helg med brorsan. Kram

2009-02-20 @ 14:30:39
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0