Bästa dagen på hela veckan...

... Är idag!
Jag har vart ute och promenerat en timme och fick handlat lite fredagsgotte. På matsedeln står chilifylld lövbiff. Ett recept som jag aldrig testat så vi får se hur detta slutar! Det skulle inte vart fel med ett glas rött till men jag orkar verkligen inte gå till systemet. Imorgon kanske.
Sen köpte jag glass från Ben & Jerrys, Baked Alaska. Vi har nämligen fått för oss att vi ska prova alla smaker. Ingen billig historia, men ack så god!
Ikväll blir det På Spåret i vanlig ordning.

Men nu: Plugga.


Kommentarer
Postat av: Malle

fått klänningen som betalning för din icke söta period?

2009-01-09 @ 16:24:35
Postat av: Svägerskan

jag vill att ni kommer hem igen!!!

2009-01-09 @ 23:38:13
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0