Boktips tack!

Jag läste ju ut mina böcker lite fortare än planerat så nu måste jag ha nya! Jag trodde inte det skulle fungera med att läsa böcker medans man pluggar, men fasen va skönt det är att släppa alla tankar om skolan och vara helt inne i en bra bok.
Jag funderar på några självbiografier men jag har läst så många porrstjärnos och rocklegenders böcker och det står bara om droger och ragg och det börjar bli tröttsamt. Sen skriver de ju om varandra i alla böcker. Man har ju läst om Nikki Six, Toomy Lee och Marilyn Manson i varje sån bok. Vilken inavel det tycks va där borta i staterna, haha!
Vi har ju visserligen Steig Larssons böcker som man kanske skulle ge sig på... Jag får nog ge mig ut på jakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0