Fredag

Veckans bästa dag har anlänt!
Som vanligt kommer detta firas med ett glas vin, god mat och På spåret.

Just nu sitter jag och väntar på att herrn ska komma hem så vi kan gå och handla lite mat. Egentligen har jag ingen lust att gå utanför dörren idag för det har snöat hela morgonen och det är så grått ute. Om det tar emot att gå ut vissa dagar så har jag ett litet knep för det. Jag brukar klä mig lite finare än jag brukar, då blir det mycket roligare att gå ut! Nu menar inte jag att man ska ha fest-utstyrsel på sig utan det räcker att man kanske tar ett fint halsband eller liknande.

Jag har vart helt handlingsförlamad denna veckan. Inte orkar göra något mer än vad nöden kräver ungefär. Dammsuga är prio nr:1 när jag får lite ork över... Jag kanske ska stänga ner datorn och göra det på direkten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0