Körslaget

Sitter och sneglar på detta skitprogram rent ut sagt. Ska detta kallas underhållning?
Dock är jag fascinerad av Robert Wells. Han är ju verkligen ett musikaliskt under! Roligt att han väljer en av mina favoritlåtar också. Tack vare detta får jag ännu mera längtan till sommaren då vi såg Meatloaf sommaren 2007.




Herrn har tenta på Fredag så denna kväll tycks jag få spendera på egen hand. Vet inte vad jag ska hitta på. Jag borde ju öppna böckerna men jag har verkligen ingen lust!
Imorgon då jävlar i min låda då ska det pluggas. Sen har jag också prov på Fredag men det kan jag nog redan, tror jag.
Antagligen så kommer jag surfa runt och hitta massa onödiga prylar som jag vill ha. Det gjorde jag igår men jag tog mitt förnuft till fånga och beställde bara ett Singstar Legends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0