Nära döden

Vad ska man säga?

I torsdag inhandlade jag en klänning till helgen, folket va bjudna, i fredags var jag på bolaget och plockade ihop några flaskor smarriga viner, mitt nys Singstar anlände till vår brevbox och jag var allmänt glad.
Vad tror ni händer när jag vaknar upp på lördagen??? Jo, 39 graders feber och en hals som är rödare och svullnare än en geleråtta!!! Så det var bara till att spendera min välplanerade lördag i sängen...
Hela natten har jag legat och hostat och på morgonen kom det lite blod. Kan knappt andas utan att jag får ett hostanfall. Som tur är har jag ingen feber idag.

Nu har herrn dukat upp te med citron och honung till mig.

Det känns som om jag kommer dö!

Kommentarer
Postat av: Anna, mamma o christer

Usch då! Krya på dig :)

2009-01-18 @ 13:27:21
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0