New day



Idag är jag mycket bättre! Lite halvseg och snorig, men betydligt piggare. Jag tror jag t.o.m ska våga mig utanför dörren idag. CSN har kommit så då måste man ju bränna alla pengar på samma gång. Jag behöver nya skor och en tunika men är troligtvis inte riktigt upplagd för att prova kläder idag.
Istället får jag väl roa mig med böckerna... Jag har verkligen INGEN lust! Så fort det känns som om att man måste plugga, ja då blir det tråkigt. ALLA måsten är tråkiga.
Hoppas att Sopranos säsong 3 har kommit idag för då ger jag mig själv belöningar. Om jag gjort något tråkigt, typ dammsugit, så belönar jag mig med ett avsnitt. Då blir alla måste liteeee roligare.

Sen kom det ju ett glädjande besked igår och det är ju att Bosse Springsteen kommer till Sverige i Juni. Det blir ingen biljett för oss då det krockar med Sweden Rock. Jag hade gärna sett honom en gång till men nu kommer det så många bra band till SRF i år så valet blir ganska enkelt iallafall.

Nu ska jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0