Sömnsjuka?


Gud va jag är trött! Vaknade vid 9.15 fastän jag ställt klockan på 08. Vafan är det med mig nu egentligen? För ett tag sen kunde jag ju inte sova.
Idag ska jag till skolan på handledning samt en lektion. Det är praktiskt lärande som står på schemat så vi ska mata och borsta tänderna på varandra.
Jag vill bara ligga i sängen hela dagen idag! Det är grått och minusgrader ute.
Näää, nu ska jag sluta gnälla och istället ta mig en dusch och komma ut med en helt ny inställning.

Förresten får vi se om det blir något Sweden Rock för oss i år. Är lite besvikna på bandsläppen än så länge så eventuellt köper vi en endagars då Marillion spelar. Men vi får se som sagt, det är väl 20 band till som ska släppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0