Tisdag

Va glada att ni har mig kvar, för det är nästan så man blåser bort!! Jag tror nog rutorna åker snart. Har ni också storm hemma hos er?

Igår var vi äntligen och hämtade den nya TV-bänken. Efter fyra timmars snickrande och svordomar var den ihopmonterad och jisses amalia va fint det blev! Den sitter verkligen som ett smäck och nu känns lägenheten komplett. Förutom skåpet som vi är på jakt efter då men det får bli ett senare projket.

Idag har jag pluggat, pysslat och bakat en tigerkaka (80-tal jag vet). Herrn ska till en klasskompis och plugga ikväll så han får ta med sig en bit. Jag samlar plusspoäng =) Egentligen vill jag ha hela för mig själv för den blev sådär fantastiskt god. Smakade en fisljummen bit med ett glas mjölk, oslagbart.
Så ikväll blir jag helt ensam men jag har fixat en Harry Potter som jag ska se. Såg två av filmerna på raken i söndags och jag gillar dom faktiskt!
Sen så frågade Emelie om jag ville med till Stockholm 27-28/1 och det är såklart jag vill! Nu gäller det bara att hon ska få ledigt men det tycktes inte va några problem.
Det passar perfekt nu då jag och herrn har sagt att vi måste va ifrån varandra lite. Inte för vi varken tjafsar eller tröttnar, utan bara så vi ska hinna sakna lite. Om ni vill veta en pinsam grej så har vi bara sovit ifrån varandra en natt sen vi blev ihop (14/9-06) och då sov jag i gästrummet när han hade magsjuka!

Nu sitter jag och väntar på att köttfärslimpan ska bli klar så man får lite mat i kistan. Hungern dämpas ju inte när man känner den goda lukten.

Ska lägga in bilder på möbeln sen också. Hejsi!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ellinor! Vill du med till Stockholm 24-26/4? Om vi båda har det lugnt osv i skolan dvs :)

2009-01-06 @ 19:31:09
URL: http://frokensandberg.blogg.se/
Postat av: Kentha!

Det var tur att vi har dig kvar.

2009-01-06 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0