Coldplay

Nu sitter jag och lyssnar på Coldplay. Fasen vad jag längtar till Augusti då vi ska till Stockholm och kika på detta braiga band.



Idag har jag fått pluggat riktigt mycket så nu tar jag mig en liten paus. Christian ska till skolan en snabbis och sedan ska vi gå och veckohandla. Alltid lika roligt tycker jag! Idag ska jag köpa ingridienser till min paj också, så jag kan sluta tjata om den! Vi ska äta soppa i veckan så då kan vi äta paj istället för pannkakor efteråt.
Jag skulle vilja promenera också med solen försvann ena samt när christian ska med och handla så är det bara handling som gäller. Jag kanske kan lura med honom en liten sväng.
Nu ska jag platta håret.

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken tjusig blogg och vad söt du är !!! Kram.

2009-04-02 @ 12:14:35
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0