Latmask!

Jag orkade inte gå på informationsmötet. Egentligen är orka fel ord då det egentligen var min mages fel att jag inte kunde gå, men det behöver jag inte ta upp här =)

Istället väntade jag lite och gick sedan ut på en timmes promenad i det underbara men ack så kalla vädret. Jag har hittat ett jättemysigt område att traska omkring i. Ni ska se husen! Stora palats ser det ut som! Jag kan nog inte hänga där varje dag för då tror de nog att jag kanska ska göra ett bax, och det är ju inte min avsikt.
Jag har kommit in i en period (trodde jag) och vill inget hellre än att flytta till Ljungskile sen när vi är klara här. Det är nog ingen period då jag tänkt på det väldigt länge nu. Samtidigt vill jag jättegärna bo i Kungsbacka också. Jag frågade mamma om inte hon och Hasse kunde flytta dit med men det var tydligen inte aktuellt =) Jag behöver inte stressa heller då det faktiskt är två år kvar men man vill ju planera!

Nu borde jag plugga. Istället gör jag allting som inte har med skolan att göra. Usch, jag tror jag är på väg på att bli lite deppig... Jag får nog ta och spela lite Donkey Kong.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggöga! Ljungkile is the shit...men varför ska ni inte bo utomlands några år först?!! Då följer jag med :D

2009-03-11 @ 17:21:11
Postat av: ellinor

Jovisst, det skulle du ju kunna göra. Vem du nu är. Haha!

2009-03-11 @ 18:08:44
URL: http://snelitt.blogg.se/
Postat av: Anna

Kungsbacka såklart! :D

står ni i bostadskö? :)

2009-03-12 @ 11:53:26
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0