Möte

Idag ska jag på informationsmöte i skolan om vad alla profilkurser handlar om (det som jag ska börja i augusti). Känns just nu som en gröt men förhoppningsvis har jag fått lite klarhet när jag går utanför rummet. Sen så är det ju så fantastiskt väder ute idag, trots att det singlar ner några snöflingor, och soler skiner. Detta måste ju givetvis firas med en långpromenad.

Kors vad jag är trött idag. Jag och Herrn låg uppe och pratade till jättesent då det blev klart att Journey och UFO blev bokade till Sweden Rock. Detta är ju två av mina absoluta favoritband så nu fick vi världens beslutsångest om vi ska åka över dagen eller hela festivalen. BLÄÄÄ VA JOBBIGT! Jag får ringa våra kära medresenärer och se hur dom ska göra.... Jaja, det löser sig nog. Sen glömde Herrn att väcka mig i morse så jag flög upp med världens ryck.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0