OoOoOoO

På morgonen när jag vaknar så tänker jag att jag skall ta mig världens långpromenad, och jag ser det verkligen framför mig också. Sen äter man frukost, pysslar lite och nu sitter jag här med skolböckerna och hinner verkligen inte gå ut. Så nedrans irriterande! Sen är det ju inte så lockande att gå ut då termometern visar 3,5º heller. Jag är fruktansvärt sugen på hallonpaj men jag har sagt till mig själv att det ingen paj blir om jag inte går ut på promenad och det brukar jag kunna hålla. Är jag sugen på något måste jag ut och gå minst 45 minuter innan ifall jag skall få äta det.
Idag får jag väl stanna inne med böckerna och strunta i pajen helt enkelt. Får stoppa i mig den i veckan istället.
Sen har jag fått vårstädat datorn lite också. Det känns så skönt att avinstallera massa onödig skit och sortera musik och bilder i sina rätta mappar.

Nu skall jag fortsätta läsa på om lagar. På andra prov kan man ordbajsa en hel del, medans lagar måste vara helt korrekt.


Mitt nystädade skrivbord. Hur länge ser det ut såhär sen tror ni?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Alla rätt! (:

men funderar på den där tennisbanan...hmm har inget minne av den men känns ändå troligt att den ligger där...svagt i bakhuvet (:

2009-03-29 @ 22:27:46
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0