Saknar ni mig?

Som ni kanske förstår har jag inte haft någon tid över för denna lilla hobby då jag haft praktik i 5 veckor (hudmottagningen på sjukhuset) och nu är det rock 'n' roll innan sommarlovet. Jag har i stort sätt någon redovisning varje dag! Exempelvis två på imorgon som jag trodde var idag så jag satt som en idiot och väntade i skolan och undrade varför ingen kom, studiebesök på fredag och och tre redovisningar både på måndag och tisdag och såhär fortsätter det ett tag till. Sen hörde jag att det skulle bli 25º på lördag... Får släpa med mig filt, datorn och böcker ut i parken tror jag.

Nu ska jag fortsätta att läsa på om nervsystemet. Tråkigt? Jovisst.

Kommentarer
Postat av: Rantis

Ja klart vi saknar dig, sätt igång o skriv nu!

2009-07-10 @ 14:42:55
Postat av: Malle

När kommer du hem o festar undrar ju jag!?!

2009-07-11 @ 03:15:11
URL: http://nedja.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är den sämsta bloggerskan, evah!!

2009-07-17 @ 10:36:26
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0