Beslutsångest

Vad jobbigt det är när man inte kan välja färg och header till bloggen! Jaja, det får bli denna så länge så får jag väl pussla ihop någon ny när jag har tid över. Tid över? Haha, låter som om jag har världens mest upptagna liv.

Efter jag gjort min blogg-comeback förut gick jag in på toaletten för att göra mig iordning lite inför söndagens motionsrunda. Helt plötsligt blev jag jätteyr och illamående så jag fick lägga mig i sängen. Efter en stund blev jag mer och mer illamående så jag fick kuta in på toaletten och kräkas, sen va jag helt normal igen. Undra vad det kan ha betytt?
När jag blivit nått sånär människa igen åkte vi upp till Billingen och traskade slingan på 5 km. Nu blir det nog inte mycket mer gjort idag.

Bilden är tagen i Onsala när jag och Emelie hade picknick.

Tyvärr blev det inte allt för många såna ögonblick på grund av det svenska sommarvädret...

 


Kommentarer
Postat av: Malle

Fin bild!! Har använt nya kameran mkt i sommar eller!?! Du lär va på smällen? :p

2009-09-11 @ 18:21:55
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0