Ellinor tittar ut genom fönstret...

... Och det regnar inte! Nog för det är lite mulet, men inget regn! September brukar vara min favoritmånad, men i år är det nog den värsta...



Idag, runt klockan 08.00, kom jag på att jag vill flytta till en större lägenhet. Nu bor vi i en etta och vi trivs jättebra och det fungerar hur bra som helst, men inte på morgonen!! Att få sovmorgon är helt omöjligt när den andra går upp och ska göra frukost och allt som hör till.
Runt två år får man stå i bostadskön här innan man får något, och nu har vi stått i ett - alltså kommer vi få lägenhet en termin innan Christian slutar skolan.  Kanske är det värt det iallafall? När skolan slutat har vi tre månader på oss att skaffa ett annat boende och det känns som en omöjlighet oavsett vart vi väljer att ta vägen. Sen får vi se hur det blir med jobb för min del när jag är färdig med min skola.

Nu ska jag in och tvätta bort mitt acnemedel som kommer väl till användning en gång i månaden. Sen får jag väl äta lite brunch och sedan gnata till skolan.

Kommentarer
Postat av: Malle

Va fan gnäller du för att solen skiner o vi har en kalas september med 25 grader varmt?!!



Bloggen är mkt finare o lättläst nu, good work!

2009-09-11 @ 18:23:04
URL: http://nedja.blogg.se/
Postat av: Malle

Förövrigt borde jag inte skriva nåt här alls eftersom du aldrig kommenterar hos mig....daaa!!! :p

2009-09-11 @ 18:23:39
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0