Söndag

Igår hade vi en mycket mysig kväll hemma hos Henrik med respektive. Det bjöds på god mat och god dricka så vi alla kände oss som svullna paddor när vi entrade biografen.
Filmen (Flickan som lekte med elden) var inte lika bra som man hoppats på, troligtvis för man hade såna extrma förväntningar på den med tanke på hur bra den första var. Det kändes som dom bara hade med 1/5 del av boken och i början var det väldigt snabba vändningar. I boken kommer ju inte Lisbeth in förräns i den senare halvan men nu kretsade filmen enbart runt henne, sen stämde inte allt med boken heller. Jag ger den EEEEE. Jag tycker lätt dom kan göra filmen 45 min längre och få med fler detaljer. Om 68 dagar är det premiär av den tredje och sista filmen.

Idag har vi varit i Öglanda och knallat på en vandringsled i skogen. FYfasen va vackert det va! Rena paradiset! Dock kommer vi ha en extrem träningsvärk i röv/lår för den stidningen man gick upp för var inte att leka med.

Nu ska jag försöka få färdigt min hemtenta. Har tre studiebesök nästa vecka (ambulansen/akuten, rättpsyk i gbg och Pejas hus i falköping) och på Torsdag bär det av till Ungern. Nästa måndag är det dags för fem veckors praktik på MAVA så nu är det fullt ös.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0