Då va man hemma igen!

Då va man hemma från paradiset, för det kan man verkligen kalla Skagen - Paradiset.
Vi hade en helt lovley day, näst intill oslagbar faktiskt.

Jag, Herrn, Martin och Katrin anlände till Fredrikshamn strax efter 9.30 och då var det dags att handla lite vin och öl. Blev inte så mycket för det är faktiski ganska dyrt i danmark. Båten är mycket billigare.
Precis när vi va klara så kom givetvis regnet men vi körde till Skagen iallafall. Men när vi väl anlänt till Skagen var det rena sommarvärmen! Så vädret kan man inte klaga på.
Det blev lunch ute på en mysig uteservering och sedan strosade vi runt lite i affärer för att sedan ta bilen ut till Grenen.
Det stället va fan det finaste jag sett! Så där satt vi och mös i flera timmar.
Alla fyra lyckades bränna upp sig i ansktet också.


Grenen



Eftersom jag har världens snällaste Bobo så har han lovat mig en sommarstuga i Skagen. Visst är han snäll?




Så vad händer idag då?
Det blir en liten tripp till Kungsmässan för vi ska köpa Skolväska, block och pennor till Christian 4 år, hahaha.
Det är inte lätt när man ska börja första klass!
Vi hoppas på att H&M har någon fin lite manligare väska.

Nu ska jag ut och fixa iordning lite frukost. Det lutar åt frukost på sängen idag faktiskt.


Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0