Mindre pigg

Idag mår man verkligen som man förtjänar antar jag för igår blev jag riktigt slirig!
Jag och herrn anlände till Villa Belparc kl16 och beställde genast in varsin öl. Men sedan när Martin och Catrin kom så blev det som så att killarna kollade på banden och vi tjejer satt kvar, grannar med serveringen och drack vin.
Men trevligt hade vi!
När alla spelningarna va över så blev det efterfest i en röd folkabuss! Hahaha, helgalet.
Va fasen inte hemma förräns 04. Det märks att man inte är någon ungdom längre, haha.

Så nu ligger jag här, med spyan upp i halsen och mår verkligen piss.
Om ni inte hör mer från mig på ett tag har jag antingen dött eller så ligger jag bara i koma.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0