Onsdag

Onsdag är nog veckans mest onödiga dag. Kan man inte bara ta bort den? När det är onsdag så känns det som en evighet till helgen, och ska man jobba 12-21 idag, 8-16 imorgon och 7-15,30 på fredag så går det inte precis fortare!
Förr, när man va ungefär 3 år yngre så va onsdag en fantastisk dag för då va det GG som gällde. Helt fantastiskt.

Sen idag efter jobbet är det tårtbak som gäller. Jag kommer få stå där till sena natta men det är min dåliga planering så jag får skylla mig själv.
Tänk att det är herrns sista dag på jobbet imorgon sen börjar han i skolan på måndag. Kors va detta halvåret har gått fort!

Nu får jag slänga mig i duschen så jag hinner med mig själv.

Ha en bra dag!


Har ni tänkt på va dålig jag blivit med bilder det senaste. Skärpning!

Kommentarer
Postat av: svägerska

Vad tycker christian om hans sista dag? Han har ju vart där i evigheters evigheter! Är det tjänstledigt, eller hur gör han? Men ni flyttar väl inte förrän slutet på sept va?

2008-08-20 @ 13:02:04
URL: http://metrobloggen.se/stardollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0