Tisdag

Då var denna dagen gjord.
Jag har spenderat hela dagen på jobbet. Äntligen är sommaren över och alla dumma sommarvikarier är borta och dom gamla rävarna kommit tillbaka.
Jag är fruktansvärt trött men det är inte så konstigt för det är upp kl 05 för att köra Christian till tåget och sedan jobba till 16, vänta kvar i stan för att plocka upp honom igen runt 17.30. Tur det bara håller på såhär i en månad till och att Emelie är så snäll och spenderar sin dyrbara tid med mig efter jobbet.

Med detta menas att det kommer bli en tidig kväll. Troligtvis efter några timmars Zelda-spelande. Fast jag får dra ner på det en stund för jag har lovat herrn lite massage.

Imorgon blir det IKEA fastän jag inte har råd.
Sommaren har blivit snuskigt dyr!!!
  • Way Out West
  • Iron Maiden
  • Bruce Springsteen
  • Slottskogen Goes Progressive
  • Sweden Rock
  • Skagentrippen
Ni kan ju tänka er själva! Och jag kan ju meddela att inget av detta har varit alkoholfritt = ännu dyrare.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Jeff Buckley och troligtvis boka biljetter till Moody Blues i Jönköping i Oktober.

Hej Svejs va!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Precis! Kommer hem till pappa o skall redovisa och höra så att jag har gjort rätt val...idag ringde jag och stängde mitt pensionskonto :p Skall öppna ett eget sparkonto där det får gå in 100 spänn i månaden istället. Kommer tjäna på det. Ändrade mitt fonkonto från trygg till offensiv det vill säga 100% aktier. Lite vågspel där men det kommer garanterat ge utdelning om minst 10 år :p

Så nu kan jag känna mig nöjd. Tro fan att dom tycker att man ska ta det på banken som tjänar smör som fan på det...sånna dummingar som inte kan så mkt om det där som du o jag som dom tjänar pengar på. Tur det finns föräldrar och plus :D

2008-08-27 @ 16:32:23
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0