Utmaning

Hur lång är du?
168

Vilken ögonfärg har du?
Grön/brun

Vilken hårfärg har du?
Vad ska man säga. Håller gå från svart till blond... Blond med lite röda inslag säger vi!

Familj?
Pojkvän sedan 2 år, mor & far med deras respektive och mina 3 bröder

Har du någon bil?
En söt silvrig Skoda Fabia Compis

Musik du lyssnar på?
Rock. Enbart rock. Mest 60-70-80.

Vem ringde dig senast?
Emelie

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Det va en svår fråga! Förhoppningsvis bor vi i ett hus i Kungsbacka, herrn jobbar inom ambulansen och jag är lyxig hemmafru?

Vilka städer har du bott i?
Ljungskile, Uddevalla, Kungsbacka och snart Skövde

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
Inte nån!

Vilket program läste du på gymnasiet?
Hotell & Restaurang med inriktining hotell

Vilken är din favoritglass?
Snickersglassen!

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, när jag blir överkörd av en bil när jag va ute och cyklade. Och en annan gång, men då satt jag där fram och Frida låg där bak.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, konstigt nog.

Favorit drink?
Harry hallon!

Hur gör du för att lufta din ilska?
Skäller på Christian eller så ringer jag upp mamma och blir ovän med henne i en timme. Sen brukar det ha gått över.

Vad är du rädd för?
Getingar getingar och åter getingar.

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?
1 år ungefär

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Jag-vet-bäst-typen och trögfattade idioter

Hur många tatueringar har du?
Tre

Vad ska du göra idag?
Göra mig iordning, sedan fara till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0