Fredag

Snön vräker ner idag! Det tycks bli en vit tredje advent!
Trots detta drog vi på oss rejäla kläder och gick till Willys och storhandlade.

Idag har jag skrivit mitt första prov i skolan. Jag kunde fasen 6 kapitel utantill, men vet ni hur många frågor det va?? 10 fjuttiga!! Tänk va jag har slängt ut min mycket dyrbara tid nu. Tid som jag skulle haft till att plugga på mitt psykologi-prov istället... Det känns som om läraren har mindre frågor för hon är för lat för att rätta. Jaja, vi får se vad resultatet visar.
Sen fick vi hjälp av vaktmästarna att få igång bilen också, så idag har vi vart ute på en liten sväng. Det känns verkligen jättenödvändigt att be dom om hjälp när vi har ett nytt batteri till bilen uppe i lägenheten. Men eftersom jag har en så icke teknisk livskamrat som inte kan sätta i det nya så får vi väl stå ut.
Hur som haver tog vi en sväng till biltema och det måste sett förjävla roligt ut. Vi vågade inte stänga av bilen utifall vi inte skulle få igång den igen så Christian fick sitta i bilen medans jag gick där inne och skrota =)

Nu ska jag tända upp mina stjärnor i fönstret och utebelysningen på balkongen. Kanske få stekt köttbullar till Jul-knytiset som vi är bjudna till på tisdag.

Usch vilket tråkigt inlägg, men jag kände mig ena tvungen. Ser att det är en hel del som är inne på min blogg varje dag och då måste man ju leverera!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0