Fyfan

Då har man äntligen vaknat till liv igen. Det har inte vart en rolig dag det här, det kan jag meddela!
Fast det har vart värt det för vi hade riktigt kul igår! Först tog vi en öl hemma hos en som heter Jonas för att sedan gå hem till Dip. Alla hade med sig god mat, och hör å häpna, killarna hade bakat julgodis!! Vi hade med oss en Jansson som gjorde succé.
Dip han hade lagat nepalisk mat och han sa "jag gjorde den inte så stark för jag vet att svenskar inte är så förtjusta i stark mat" och jag kan säga att de va fan det starkaste jag ätit i hela mitt liv!!! Svetten och näsorna rann och man kände riktigt hur det körde i magen. Han hade bara haft i lite chili sa han...

Nu ska jag lägga mig i sängen med min cola och mina böcker som jag inte rört idag. Det kommer gå skit på fredag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0