Kvälling

Då var dagen förbi, men en bra dag har det allt vart!
Jag har kommit in i min shoppingperiod nu märker jag.
Idag blev det nagellack, skämma-bort-huden-grejsimojs och jättefina plommonlila gardiner! Sen på eftermiddagen åkte jag och herrn en tur med bilen (som äntligen är fixad) och beställde en jättefin tv-bänk i ek med två frostade glasluckor och två hyllor i mitten. Jag tror den kommer passa som ett smäck. Det är nog inte bara en shoppingperiod utan en inredningsperiod också =) Sen har vi satt en sista touch i hallen också, så nu börjar lägenheten bli precis som jag vill ha den!
Sen har vi tittat på Sopranos som jag fick av bejbiboo i julklapp. I löv it!!

Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok så jag är pigg och glad imorgon. Då ska vi till biblioteket och hårdplugga.

Natti!


Vad kan det vara i denna klapp måntro?


Här ligger dom nervösa dagen innan julafton


Jag och svägerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0